fredag 31 augusti 2012

Letting autumn in



Nu släpper jag in hösten!
Naturen bara sprakar och spricker av mogna frukter, bär och rodnande löv, hur skulle jag kunna låta bli?

Mitt betongfat på köksbordet pryddes av två rejäla blockljus och naturens egen dekorationer: nypon som fästes med några varv jutesnöre runt ljusen, röda och gröna äpplen och rönnbär. 
Rönnbär är för övrigt något av det vackraste jag vet - det är något med de där träden och deras knallröda bär och illgröna bladverk gör mig lycklig ända in i märgen!


 Soffbordet fick ett arrangemang i samma tema, 
fast i en gammal 1-liters bärlåda i trä. Ett secondhand-fynd från förra veckan, gissa om jag blev glad!


Ha nu en riktigt härlig helg på er, 
jag ska minsann iväg på en av mina bästa vänners bröllop 
i dagarna tre, det lär bli något i hästväg!

/Sara

1 kommentar:

MammaElva sa...

Vilket fat! Sjukt snyggt! Ja, hösten är här och det är sååå mysigt :) Ha så kul på bröllopet! Kram