fredag 4 mars 2011

Deadline och fredagsnöje


Idag klockan 13.00 var deadline och presentation för Environmental Management. Vi skulle producera en poster som beskrev hur man kan implementera hållbarhet och miljöarbete i Hotell- och Turistbranchen. En riktigt rolig uppgift, och jag bestämde mig för att bli vän med Photoshop, och efter cirka femton timmars arbete var resultatet som ni ser ovan. Jag släckte lampan 03.00 i morse.. puh!

Presentationen gick lysande, och jag fick en del 'ooh':n och 'aah':n på mitt verk, och vi hade en skön diskussion efteråt. Så nu är en deadline nådd och avklarad, five to go, sen har jag min Bachelor's degree i International Hospitality Management från Oxford Brookes University Business School. Pust, det är jobbigt bara att skriva det! 

Såklart skall dagens bedrift firas  och det gör vi genom att gå på restaurang med några vänner. Ikväll blir det en ny bekantskap, 
i norra Oxford. 

Bild från Gee's


Stället ser alldeles fantastiskt ut, och menyn verkar otroligt lovande. Jag återkommer i ämnet! 

Jag hoppas ni allihop har en mysig fredagskväll och en alldeles fantastisk helg! 


1 kommentar:

Unknown sa...

Bilden ser ut som något från en bok av Sven Nordqvist! Du kan du!