fredag 13 april 2012

Mer vår, både ute och inne!


Ja, nu tyckte jag nog att det var dags att stoppa undan vinterplädarna (som ju i och för sig är väldigt vackra) och släppa in lite mer vårfärger. På Stof & Stil hittade jag dessa supertjusiga ulltyger, som snabbt och lätt (nåja..) tillsammans med en bollfrans blev matchande pläd och kudde! De matchar inte bara varandra, utan även min favoritsoffa! Tänk en sån tur va?



Till råga på allt blir det premiärgrill tillsammans med våra härliga grannar i trädgården till fredagsmiddag, och då är det väl ändå vår på riktigt!


Ha en fantastiskt härlig vårhelg, kära ni!

/Sara

2 kommentarer:

FaB Keramik sa...

Jaaa vad snyggt! Känner allt igen tyget - ljuuvligt! KRAM påre fråpn Frida

Elin K... sa...

Stof och stil gillar jag! Tyvärr har jag "vägarna förbi" alldeles för sällan, men det kanske är bra för plånboken ;) Kanske skulle bli en färgglad ullfilt till övervåningen såsmåningom!