onsdag 12 januari 2011

It's good to be home!

Världens längsta jullov håller på att sakta ta slut, och jag njuter till fullo av att vara hemma och pyssla, baka och laga mat i vår ljuvliga lägenhet. Att sen med ljuvliga vänner kunna njuta av skratt, kärlek, snöiga dagar, god mat och dryck tillsammans har gjort slutet på 2010 och början på 2011 till det bästa det kunde bli!



När vi inför en ny kurs i skolan skulle presentera oss för varandra med en mening sa jag att 'om jag inte hade velat ha en karriär, hade jag varit världens bästa housewife', och det sammanfattar nog mig väldigt bra. Jag har inga problem med att gå hemma och pyssla och mysa en hel dag! Att stå i köket tolv timmar för att förbereda för fest är heller inga problem! Jag hittar alltid något nytt att prova på, och det finns alltid något att pyssla med eller sy eller dekorera.


Så de två resterande veckorna av lovet kommer sannolikt att gå lite, lite för fort för mitt tycke. Men njuta, det kommer jag att göra 24-7!



2 kommentarer:

Erica sa...

Det låter bra det där :) Själv har jag börjat pyssla sen jag kom hit, eller pyssla mer kanske, det liksom satte igång igår - and i love it!

Erica sa...

Det låter bra det där :) Själv har jag börjat pyssla sen jag kom hit, eller pyssla mer kanske, det liksom satte igång igår - and i love it!