fredag 4 november 2011

Qvintessentials goes International!

WELCOME!
Picture from A Lady's Findings


After a couple of personal requests and an update - on what countries you, my dear readers come from - making me realize that half of you might not understand a word I am writing, I decided that it is time for me to go international - that is, to start writing in English! 
How about that? 
I will start with a light version, and just translate all the blogposts that I write from now on to English, and then it might develop depending on your response.

So, to all of you who can now understand what I am writing: A HUGE welcome, and hope you'll enjoy your visits here at Qvintessentials! Come again will you?

You guys, it's Friday. Let's enjoy it!




Efter några förfrågningar och en liten titt på vilka länder ni, mina kära läsare kommer ifrån, så beslutade jag mig för att det är dags att börja skriva på engelska! Hur låter det? Självklart kommer jag att fortsätta att skriva även på svenska, så ni som föredrar det är självklart fortsatt hjärtligt välkomna att stanna kvar! Jag börjar med en light-version, alltså att bara översätta mina inlägg till engelska, så får vi se hur ni gillar det.

Ha en fantastisk fredag!

/Sara

Inga kommentarer: