torsdag 24 februari 2011

Lästips

Bild från Sweet Paul


Just nu är det lite knapert vad gäller kreativiteten på Qvintessentials. Däremot blir det massor med utkast skrivna och akademiska artiklar och böcker lästa, eftersom jag är inne på min allra sista termin på International Hospitality Managent. 

Tills jag har lite mer tid över tänkte jag tipsa er om att kika in hos en av mina favoritbloggar, Sweet Paul, en norsk-amerikansk urhärlig matstylist med både fluga, hängslen och en limpistol-tatuering som bloggar om mat, inredning och andra söta saker i livet. Den första mars kommer hans nättidning Sweet Paul Magazine ut, och jag kan knappt vänta! 
Tidningen är smockfull med smarriga recept, finurliga idéer och fantastiska bilder. Dessutom är den alldeles gratis! Vill du kika på förra årets fantastiska Spring Issue hittar du det här.

Här skiner solen efter ett gäng låånga dagar med regn, regn och åter regn. Jag får dock snällt sitta inomhus ett tag med mina uppgifter, men tar en upppiggande löprunda i Christ Church Meadows i eftermiddag!

1 kommentar:

Anonym sa...

maste kontrollera:)