måndag 30 maj 2011

Välkommen härliga, soliga måndag!

Äntligen drog molnen bort, och solen behagade titta fram, ÄNTLIGEN! Dessutom lovar väderleksrapporten vackert och varmt senare i veckan, och jag gläds med alla studenter, brudpar och konfirmander som får det fina vädret på sina stora dagar.

Jag har fullt upp med förberedelser för två stora fester, och ska dessutom hinna med jobb och allt annat som kallas livet. Men det är roligt, jag står gärna i köket och fixar, fyller frysen med bullar, kakor och saft.

Veckans projekt

Veckans stora, viktiga projekt är att få klart min klänning. Det är en ganska enkel modell som jag köpte för några år sedan, då var den offwhite och lite intetsägande, men den sitter som en smäck, och är mycket vänlig mot figuren. Nu har jag färgat den ceriserosa, och ska pimpa den ytterligare, och hoppas på att kunna använda den på en av festerna i juni!

Tillbaka till köket med mig!

Ha en fantastiskt fin måndag, hoppas att solen skiner även på er!


Inga kommentarer: