tisdag 19 juli 2011

En riktigt god morgon


De olika arbetstiderna min Simon och jag har just nu gör att vi inte hinner träffas och göra så mycket annat än att säga godnatt till varandra när jag kommit hem från jobbet. Jag kommer hem 23.30 och han går upp klockan 05.00. Suck! 
Imorse väckte han mig lite försiktigt innan han gick och önskade mig en fin namnsdag. Efter en liten stund upptäckte jag dessutom blommorna han ställt på mitt nattduksbord - en ljuvlig bukett med blandade köpta nejlikor och lite strån och blommor från trädgården! Lavendeln doftar ljuvligt och jag låg sömndrucken och kikade och doftade på blommorna en stund innan jag somnade om igen. En sån karl jag har va!?

Innan jag går på dagens arbetspass tänkte jag komma ut på en långpromenad i regnet, det doftar så ljuvligt utifrån, så det bör inte missas!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, just det! Grattis på Sara-dagen! :)

Osis med era arbetstider. Vad jobbar du med som har sådana tider? Restaurang?

Ha en fin dag!

Stina Filipsson sa...

Finns det nån gillaknapp?!