tisdag 5 juli 2011

Män kan väl också få klä upp sig!?


Min Simon tycker inte att det är mer än rätt att män också ska kunna ha accessoarer och smycken när de klär upp sig. Hans favoritaffär är en herrbutik i Partille, där en härligt pratig dam säljer kostymer, skjortor, flugor, slipsar, manschettknappar, hänglsen och andra härliga accessoarer till stiliga män. De senaste årens många bröllop har lett till regelbundna besök dit, och att slipslådan fyllts på en del. Det är superroligt att kunna matcha varandra, och att han tycker att det är lika roligt att klä upp sig som jag! (Om inte ännu lite mer). Såhär tjusig var han på sin svärmors 50-årsfest för några veckor sen.



Jag har en ledig dag, har fikat med en god vän och njuter av att det inte är någon tenta att plugga inför, eller någon uppsats att skriva - det är verkligen ljuvligt att vara klar med skolan! Jag är verkligen ledig när jag är ledig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

så stilig karl du har!
tack för fikan med dig idag goda vän!
-evelina

Josefin Roos sa...

Heja Simon!

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, det tycker jag absolut! Tjusigt värre! :)

Jag önskar dig en fin dag!