måndag 13 juni 2011

Fixardag - de lux

Mustascher till ett spännande projekt

Igår, söndag hade vi en heldag med fix. Vi har en ljuvligt stor vind med massvis av plats för snickrande, målande och fixande. Vår fina granne, min man och jag hade riktigt trevligt uppe på vinden när vi fixade med våra olika projekt. Dessutom förbereddes det en massa för den stora festen om två veckor, det kommer så många, att vi har blivit tvungna att snickra ihop fler sittplatser - ett riktigt angenämt problem!


Simon med sin favoritmaskin
- den har han fått av mig i julklapp!

Bockar, som till slut blev riktigt snygga sittbänkar



Vår granne Bonette med sitt hyllprojekt

Transformation av en gammal IKEA-pall



Förresten så fick jag mina betyg idag - jag har nu officiellt en Bachelor of Science i International Hospitality Management från Oxford Brookes University Business School - den du! Wohoo!

Idag testlagar jag mat, snittar och bakverk, skriver recept och provsmakar till festen. Dessutom ska jag försöka hinna med att handla allt som kan läggas i frysen, alternera klänningen till min examen, tvätta, packa för resa till Skåne och England, och allt annat småfix. Maggios nya skiva strömmar ur högtalarna igen, och jag dansar runt och njuter av att jag är klar med universitetet!

Ha en FANTASTISK dag, det har jag!


1 kommentar:

Josefin Roos sa...

Underbart med mustascher :) Jag håller också på med ett mustaschprojekt. Spännande att följa dig!