onsdag 15 juni 2011

Welcome to Wonderland!









En liten färgglad sneak peak på dekorationerna till min examensfest 
med temat Mad Hatter Tea Party, som nu närmar sig med massiva steg! Jag tycker att det är helt fantastiskt roligt att pyssla och fixa, och den här festen ger mig verkligen möjlighet till det!

Imorgon kör vi till mina föräldrar i Skåne för att fira 50- och 25-årsdagar, examina och träffas hela familjen för första gången på väldigt, väldigt länge. Mina systrars pojkvänner är dessutom ganska nya i sammanhanget, och det ska bli spännande att se hur vi går ihop hela familjen, då det faktiskt är första gången vi ses allihop! 

Efter det blir det en liten vecka med mina föräldrar i härliga Oxford, för att gå på min examensceremoni och njuta av god mat och bo på det fantastiskt fina Burlington House, ett Bed & Breakfast i Summertown i norra Oxford. Det blir så bra, så bra, så bra!

Summan av kontentan är att det är MASSOR att göra just nu, och det är urhärligt! 
Ni kan kanske hjälpa till att önska lite bättre väder än såhär den kommande veckan, så blir jag glad!

It's time for tea!

4 kommentarer:

evelina sa...

S A R A! jag dör så fint du gjort!! får man hyra dig till alice två-årskalas?? K R A M

Hildas hem - Sofia sa...

Så himla kul med din fest! Och så mycket fint du har förberett! Det kommer att bli ett superparty! :)

Grattis till din examen. Häftigt! En milstolpe i livet :)

Jag önskar dig en fin dag!

Johanna Stålros sa...

Du är verkligen förberedd- med så mycket fint! Vi åker oxå ner till Skåne, men förts på onsdag för att fira midsommar där. Grattis till dig. Kram Johanna

Erica sa...

Det är SÅÅ fint Sara! Helt crazy nice!
Och JA sjukt bra ordvits ;)