tisdag 23 augusti 2011

Mer rönnbär, mer höst


Jag kan inte motstå de vackra, brandgul-röda klasarna med bär. Nu har jag fyllt lägenheten med dem. Den här gången fick de sällskapa med lite mossa i keramikskålar och trälådor, så vi har färgklickar överallt! 
Just de här fick ackompanjera tvålen i badrummet - matchy, matchy! 

Något annat rönnen matchar är löptröjorna min man och jag var och hämtade på Stadium idag. Vi ska nämligen springa Midnattsloppet på lördag, och årets tröjfärg visade sig vara just orange, knallorange, neonorange! Vi lär synas i löpspåret, det är en sak som är säker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg du har Sara! Brukar kika in på den emellanåt. Hoppas allt är bra kram Maria (Töllsjö)

Anonym sa...

Rönnbär är verkligen vackra att ha som dekoration. Även om jag inte riktigt är redo för att hösten kommer än. Lycka till i loppet. Kram