tisdag 2 augusti 2011

Jag tog in hösten..




.. för utomhus får det minsann vara sommar ett tag till! 

I söndags fick jag en bukett blommor av några gäster (!) som bott en vecka på hotellet jag arbetat på under sommaren. Blommorna har precis samma färger som den vackra, omogna rönnen på gatan utanför, så det fick bli ett lite maffigare arrangemang av det (Tack Kommunen!). Det blev kanske lite väl mycket höstvarning för att vara 2:a augusti, men vad gör det? Vackert tyckte jag det blev iallafall!





Ha en fantastisk sommardag!
/Sara

3 kommentarer:

Berit sa...

Vackert!!! men håll det inomhus många veckor till för vi vill njuta av många fler sommardagar, typ den idag.
Stilren och snygg design på nya Qvintessentials. Kram

Hildas hem - Sofia sa...

Hösten är vacker och vi kan gott njuta av både den och sommaren :)

Susanne sa...

Hej!
Första gång jag tittar in till dig...vilken vacker bukett du har gjort, läckra färger!
kram susanne