fredag 5 augusti 2011

Sommar-Sara tar trevande steg..


Det är inte mycket outfitar på den här bloggen, men nu måste jag bara få visa en! Den här klänningen hängde på en provdocka i ett skyltfönster till en second hand-butik i Oxford i många veckor. Varje dag på väg till universitetet dreglade jag och önskade innerligt att jag hade råd med den. Självklart hade butiken aldrig öppet när jag svischade förbi men så en dag när jag på eftermiddagen promenerade hem från en föreläsning var den utbytt! Som tur var hade butiken öppet och jag rusade in, bara egentligen för att konstatera att den hade köpts av någon annan lycklig själ.. men där hängde den, färgglad, busig, till alldeles rätt pris och redo att bli min!

Tyvärr insåg jag när jag provade den att den var aningens för liten.. men ÄSCH, jag köpte den ändå! Och nu, taadaa - nu passar den!



Nu ska jag ut och strosa i semester-Alingsås!
/Semester-Sara

7 kommentarer:

Anton sa...

Wohoo! Snyggt!

Emmapemma sa...

Du är så snygg min sköna!

Hildas hem - Sofia sa...

Jag förstår att du trånade efter den. Underbar! :)

Evelina sa...

Vilken fin klänning, den berättade du aldrig om! Jättesnyggt!

Becca sa...

Åh, superläcker!!

röstforum väst sa...

åhåå! Finfina sara!! o va snygg bloggen har blivit du!

Emmas husbestyr sa...

Superfin klänning! Och vilken härlig blogg du har. åker rakt in på följa-listan. ;)