onsdag 12 oktober 2011

Lägenhetsstyling

Öppet och superfräscht kök
Bild från Svensk Fastighetsförmedling

En mycket god vän till mig ska flytta från stan, vilket gör mig väldigt ledsen såklart, men hey - look who's talking! Jag har inte precis stått still de senaste tre åren! Det är ju bara osis att när vi äntligen bestämt oss för att slå oss ner, så är det dags för honom att lyfta. Nåja, så är livet. 

Flytt och försäljning av lägenhet blir det iallafall, hur mycket jag än vill något annat. Det gav mig iallafall en riktigt rolig uppgift; att styla hans lägenhet inför fotografering och visning. Superkul!
Det behövdes ingen total makeover, för han har riktigt sjysst stil själv, men lite piff här och var behövdes och l-e-v-a-n-d-e växter var en bristvara. När han flyttade in var vi dessutom ett gott gäng som hjälptes åt att renovera nästan hela lägenheten till oigenkännlighet, det är riktigt roligt att se vad nya golv, lister och målarfärg kan göra för ett rum!

Resultatet blev som ni ser på bilderna, klicka gärna på dem för att se dem i större format. 
Skulle du sen vara sugen på en riktigt fin trerumslägenhet med en härlig terrass i centrala Alingsås, eller bara se resten av bilderna, tycker jag att du ska klicka HÄR, och gå på visningen på måndag.

Stort vardagsrum med ingång från både hall och kök
Bild från Svensk Fastighetsförmedling

Otroligt snygga golv och stilrena, vita väggar
Bild från Svensk Fastighetsförmedling


Stor, härlig terrass med plats för stora sommarfester.
Bild från Svensk Fastighetsförmedling

Ha det gott i höstsolen!
/Sara

Inga kommentarer: